o mahkemede ben de olsaydım eğer

ah muhsin ünlü'nün affına sığınarak...

salman'a 500 lira borç verdim bugün
boşasın diye karısını
vermeseydim 500 lira
ayrılmaz mıydı?
hemen bir bilene sormam lazım,
mahkeme kurulmasına vesile olmak
aynı şey mi yuva yıkmakla?

salman'a 500 lira borç verdim bugün
param olduğunu bilmese gelmezdi bana
bilmeseydi vermezdim vallaha

çok yalan taşımam semerimde,
ya param yok diyecektim ya da...
hayırlısı dedim elim cebimde
500 lira borç verdim bugün salman'a
çocuklar yengede kalırmış, öyle dedi
salman tek tabanca
yarın adliyeye gidecekmiş
arayıp lazım oldu 500 lira
desem yıkılmaz mı bu yuva?
hem biraz tuz alacaktım eve, biraz yoğurt ve su
siktir et evi, içelim en kralından 500 liraya
hem balık da yeriz
desem kurtulur mu bu yuva?

salman'a verirken 500 lirayı
500 lira da borcum olsun boşanmayın
desem ağlamaz mıydı çocuklar?

işsizlik yuva da yıkarmış meğer
salman'a iş vermeyen bütün zalimler
cehennemde karşıma çıktığınızda
öyle bir yumruk patlatacağım ki tam burnunuza
göreceksiniz, istikrar ne demek
kâr ne demek.
ve aile.
bu sözlerimi resule aynen ilet sevgilim
aile mahkemelerinin de allah belasını versin
işsizliğin de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder