Bektutiye

rahatsız olursan söyle,
söndürürüm şu şanlı, gazi, kahraman Maraş'ı
söndürür saklarım sonrasıya.

özledimmi yari, canı
yakmayı veririm,
senin kollarında

bir ben olamadım gitti sana

tesadüfler ölüdür alınma ama,
tesadüfen geçiyorum sokaklarından,
ince belli bir kız selamlıyor acelemi,
duraksıyorum ardından.

bakkal kazım abi sanıyor,
kadın düşkünüyüm,
ihtimal vermiyor bektutiyeme
hayran hayran selam duram.

tesadüfler zayıftır alınma ama,
tesadüfen bakıyorum hayvanlarına.
biri diğerine kur yapıyor,
ben seviniveriyorum seslerine,
sanki beni kurtarıyor,
yalnızlıktan.
her ne geliyorsa başıma,
hani şu kuşun ötüşüne dikkat kesiliyorum,
hani ağaçların sofrasına misafirim ya,
işte ne kabahatim varsa bundan
her kurşunumun tetiği bunlar.

tesadüfler çirkindir alınma ama,
tesadüfen seninleydim yıllarca
kâh sınavım oldu koştum okula,
kâh sınavdan çıktım düştüm yola
ya eve vardım, ya evsizliğime

bir kez olsun yolum düşmeden başkasına,
bir kez olsun ulaşmak istemedim,
hep başkasına gidip,
yolüstü uğruyordum yanaklarına, sana.