Kayboluyorum

sessiz bir sokaktayım
binalar birbirine küsmüş
görmüyor kimseyi.
herkes işini yapıyor.
bir eskici geçiyor bağıra çağıra
pür dikkat kesilmesine tek sebep;
kuaför camındaki güzel kadın resimleri.
bağıra çağıra, yaşıyor..

kimsesiz bir haldeyim
neden buradayım hiç bilmem
yürüyorum ama,
amaçsız..
hiç aşık olmak istemiyorum
ıssızlığı ilke edinmiş yağmurlara.
gözlerim takılıyor,
eşsiz bir güzellik..
her şeyden yalın akşamlarda..
çok az insan para kazanıyor,
yalnızlığa olan sitemimden.
sen yok mu sen..
ne vakit sevsem yalnız bırakıyor.

aşık olmak istemiyorum bu akşam.
kaybolmaya bu kadar müsaitken
tanıdık bir tabela görmek istemiyorum,
aşina olmadığım sokaklarda..
hayranlığım;
yürüdükçe yürüyor benimle.
kaybolmayı bu kadar isterken..

sensizlikle dolaşmak,
sensizlikle dalaşmak kadar anlamsız değil.

hiçbir şeye aşık olmak istemiyorum bu akşam.
bulutlarda silüetin..
yürüyorum sokak sokak.
hayranlığım katlanarak büyüyor.
ne yana baksam silüetin..
kaybolmaya bu kadar müsaitken,
küfredemediğim tek şey sensin.

sessizlikle dolaşmak.
sessizlikle dalaşmak kadar anlamsız değil.

izin verirsen eğer..
kaybolmak istiyorum bu akşam,
sensizlikle dolaşmak değil.